کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

معرفی کسب درآمد از پاپ آپ

پرسیدن سوال درباره اینکه ،  پاپ آپ (POPUP) چیست؟ از کسانی که سالها در زمینه کسب درآمد از اینترنت فعال هستند شاید تا حدودی خنده دار باشد ولی خوب هنوز افرادی هستند که با پاپ آپ موافق و یا مخالف می باشند فارغ از همه چیز ، در اینجا قصد تعریف و تمجید و یا انکار صددرصدی پاپ آپ را ندارم بله قصد دارم تا با تعریفی کوتاه و گذرا به بیان موردی و فهرست گونه مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ بپردازم و اینکه با بررسی موارد اقدام به کسب درآمد از این شیوه بکنید.

تعریف پاپ اپ

شاید تاکنون به وب سایتی مراجعه کرده باشید و پس از کلیک در وب سایت مورد نظر پنجره ای در پشت و یا روی مرورگر شما باز شود که در آن وب سایت و یا تبلیغ محصولی نمایش داده شود به این صفحات اصطلاحاً پاپ آندر (PopUnder) یا پاپ آپ (POPUP) میگویند.

مزایای پاپ آپ

1- افزایش بازید وب سایت.مدیران سایتها می توانند با استفاده از این شیوه ترافیک سایت خود را افزایش دهند.
2- افزایش رتبه الکسا وب سایت. وقتی بازدید و یا کلیک خوری و باز شدن سایت زیاد شود در رتبه بندی در سایت آلکسا هم تاثیر گذار بوده و موجب ارتقا آن می شود.
3- پاپ آپ یک روش تبلیغاتی ارزان است. نسبت به سایر تبلیغات ها ، ارزان ترین ان محسوب می شود وقتی نرخ آن بین پنج تا بیست تومان در نوسان باشد نسبت به سایر شیوه های تبلیغات نشان دهنده تعرفه پایین آن است.

معایب پاپ آپ

1- پاپ آپ آزار دهنده می باشد. باز شدن ناخواسته و خارج از اراده پاپ اپ بیشتر روی اعصاب و روان رفته و در صورتی که بیش از یک پاپ آپ در یک سایت باز شود جنبه آزار دهنده بودنش ، بیشتر می شود.
2- پاپ آپ موجب کاهش رتبه  وب سایت شما در گوگل می شود. گوگل سایت های دارای تبلیغات پاپ آپ را به دلیل آزار کاربران ، تنبیه کرده و رتبه و میزان ارجاع به ان را کم می کند.
3- پس از لغو پاپ آپ رتبه ی الکسا وب سایت به شدت پایین میاد. وقتی تبلیغات پاپ آپ به پایان برسد مجددا رتبه سایت سفارش دهنده به حالت قبلی باز می گردد و در واقع تاثیرش کوتاه مدت می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.