کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

معرفی کسب درآمد از پاپ آپ

پرسیدن سوال درباره اینکه ،  پاپ آپ (POPUP) چیست؟ از کسانی که سالها در زمینه کسب درآمد از اینترنت فعال هستند شاید تا حدودی خنده دار باشد ولی خوب هنوز افرادی هستند که با پاپ آپ موافق و یا مخالف می باشند فارغ از همه چیز ، در اینجا قصد تعریف و تمجید و یا انکار صددرصدی پاپ آپ را ندارم بله قصد دارم تا با تعریفی کوتاه و گذرا به بیان موردی و فهرست گونه مزایا و معایب تبلیغات پاپ آپ بپردازم و اینکه با بررسی موارد اقدام به کسب درآمد از این شیوه بکنید.

تعریف پاپ اپ

شاید تاکنون به وب سایتی مراجعه کرده باشید و پس از کلیک در وب سایت مورد نظر پنجره ای در پشت و یا روی مرورگر شما باز شود که در آن وب سایت و یا تبلیغ محصولی نمایش داده شود به این صفحات اصطلاحاً پاپ آندر (PopUnder) یا پاپ آپ (POPUP) میگویند.

مزایای پاپ آپ

1- افزایش بازید وب سایت.مدیران سایتها می توانند با استفاده از این شیوه ترافیک سایت خود را افزایش دهند.
2- افزایش رتبه الکسا وب سایت. وقتی بازدید و یا کلیک خوری و باز شدن سایت زیاد شود در رتبه بندی در سایت آلکسا هم تاثیر گذار بوده و موجب ارتقا آن می شود.
3- پاپ آپ یک روش تبلیغاتی ارزان است. نسبت به سایر تبلیغات ها ، ارزان ترین ان محسوب می شود وقتی نرخ آن بین پنج تا بیست تومان در نوسان باشد نسبت به سایر شیوه های تبلیغات نشان دهنده تعرفه پایین آن است.

معایب پاپ آپ

1- پاپ آپ آزار دهنده می باشد. باز شدن ناخواسته و خارج از اراده پاپ اپ بیشتر روی اعصاب و روان رفته و در صورتی که بیش از یک پاپ آپ در یک سایت باز شود جنبه آزار دهنده بودنش ، بیشتر می شود.
2- پاپ آپ موجب کاهش رتبه  وب سایت شما در گوگل می شود. گوگل سایت های دارای تبلیغات پاپ آپ را به دلیل آزار کاربران ، تنبیه کرده و رتبه و میزان ارجاع به ان را کم می کند.
3- پس از لغو پاپ آپ رتبه ی الکسا وب سایت به شدت پایین میاد. وقتی تبلیغات پاپ آپ به پایان برسد مجددا رتبه سایت سفارش دهنده به حالت قبلی باز می گردد و در واقع تاثیرش کوتاه مدت می باشد.


مقایسه تبلیغات کلیکی ایرانی و خارجی

تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی با تبلیغات کلیکی گوگل ادز

تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی در مقایسه با تبلیغاتی کلیکی گوگل ضعف های بسیاری دارند که  به صورت خلاصه، چند مورد آز آنها به صورت زیر است. البته ذکر این نکته را قبل از بیان هر چیز لازم می دانم که تاکید و یا بیان اهمیت تبلیغات در گوگل به معنی زیر سوال بردن اهمیت تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی نیست بلکه تاکید بر این است که سایتهای کلیکی ایرانی باید خود را به روز تر و کیفی تر کنند تا بازدهی آنها هم افزایش یابد.

  • تعداد نمایش دهندگان و یا ناشران بسیار محدود است.
  • سعی می شود تبلیغات تبلیغ دهندگان در سایت های نزدیک به زمینه کاری آنان نمایش داده شود. ولی سوالی که اینجا مطرح است تا چه حدی این امر بنابر تعداد محدود ناشران میسر است؟ در سایت های کلیکی تعداد دسته بندی ها برای کل سایت ها کمتر از 10 است. مثلا اگر قصد تبلیغ برای “آموزشگاه تعمیرات موبایل” دارید در سایت کلیکی می توانید هدفمندی موضوعی را روی سایت های آموزشی و علمی قرار دهید تا آگهی شما تنها در سایت هایی که با این دسته بندی ثبت شده اند نمایش داده شود و خوشحال باشید که تبلیغات شما هدفمند است! در گوگل ادوردز می توانید تعیین کنید که تبلیغ شما برای افرادی که عباراتی مانند “دوره تعمیرات موبایل” یا “آموزش تخصصی تعمیرات موبایل” را جستجو می کنند نمایش داده شود و حتی مشخص کنید که آگهی تان برای افرادی که به دنبال “کتاب تعمیرات موبایل” هستند نمایش داده نشود.
  • از آنجاییکه با هر کلیک کاربران به ناشر سود می رسد، با فرض اینکه سایت واسط درست کار می کند و تقلبی انجام نمی دهد، چه تضمینی وجود دارد که ناشر که صاحب سایت کوچکی است و برند و سابقه کاری برایش خیلی اهمیتی ندارد، تقلب نکند؟
  • فرض کنید تبلیغات شما در سایت مرتبط و بدون تقلب در حال نمایش است و کاربری هم به محصول شما علاقه نشان می دهد و روی تبلیغ شما کلیک میکند، آیا او در آن لحظه قصد خرید دارد؟ ممکن است به خرید محصول شما علاقه مند باشد و الان سایت شما را نگاه می کند و پسند می کند، چه تضمینی وجود دارد در اینده که واقعا قصد خرید داشت دوباره به سایت شما مراجعه کند؟
  • امکانات و تنظیمات سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی در مقابل گوگل ادوردز بسیار ناچیز است. شما در ادوردز با دنیایی از امکانات مواجه هستید در صورتی که در سایت های ایرانی نهایتا و اگر درست کار کند بتوانید محدوده زمانی برای نمایش تبلیغ خود تعیین کنید. در ادوردز شما می توانید حتی سن، جنسیت، موقعیت مکانی دقیق، علاقه مندی ها و خیلی موارد دیگری که گوگل از طریق سرویس های خود از قبیل نقشه و جیمیل و ... از بازدیدکنندگان جمع آوری کرده است استفاده کنید و تبلیغات خود را برای بازدیدکنندگان بهتری نمایش دهید.
  • ادوردز آمار بسیار دقیقی از بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار می دهد. کاربران از کدام منطقه با جستجوی چه کلماتی وارد سایت شما شده اند و پس از ورود چه مدت در سایت شما بوده اند و به چه صفحاتی از سایت شما رفته اند.
  • هزینه تبلیغات در سایت های کلیکی ایرانی به ازای هر کلیک بین 100 تا 600 تومان است، که تقریبا برای اینکه با دسته بندی موضوعی و منطقه ای که آنها تعریف کرده اند، تا حدی کلیک های مرتبط تر بگیرید، مبلغ هر کلیک شما به سقف آن نزدیکتر می شود. در تبلیغ کلیکی گوگل شما با هزینه 1 سنت(45 تومان) در صورتی که رقیب زیادی نداشته باشید می توانید کلیک های کاملا مرتبط بگیرید. در صورتی که رقبای شما در ادوردز زیاد باشند، هزینه شما کمی بیشتر خوهد بود ولی باز می توانید با تعریف هزینه پایین همچنان کلیک بگیرید.

معرفی تبلیغات کلیکی گوگل

معرفی تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغ کلیکی به تبلیغی گفته می شود که به ازای کلیک مشتریان بر روی تبلیغات تان هزینه می پردازید. تبلیغات شما می تواند نوشته و یا عکسی باشد که در یکی از صفحات اینترنت قرار گرفته و با متن و یا طراحی جذابی که دارد مشتریان را ترغیب به کلیک می کند. پس از کلیک مشتریان بر روی تبلیغ، شما باید در سایت خود با سیاست ها و طراحی هایی که در سایت انجام داده اید، کلیک ها را تبدیل به مشتری و خرید کنید.

در ایران سایت های زیادی تبلیغات کلیکی ارایه می‌دهند. و اگرچه انواع تبلیغات کلیکی اینترنتی را ارائه می دهند ولی اساس کار همه آنها به یک صورت است.

سایت های کلیکی با چندین سایت معروف و غیر معروف به عنوان ناشر و یا تبلیغ گیرندگان قرارداد می بندند. سپس از مشتریان که به عنوان تبلیغ دهندگان از آنها نام برده می شود، سفارش کلیک دریافت می شود. آگهی تبلیغ دهندگان به صورت بنری بسته به زمینه کاری و موقعیت مکانی آنها در برخی از سایت های ناشرین قرار داده می شود. کاربران اینترنت در سایت های ناشرین، تبلیغات تبلیغ دهندگان را مشاهده می کنند و در صورت ترغیب شدن روی آنها کلیک میکنند و به سایت تبلیغ دهندگان منتقل می شوند. با کلیک کردن کاربران بر روی تبلیغات هزینه ای از شارژ تبلیغ دهنده کسر می شود و این هزینه بین ناشر و سایت واسط تبلیغات کلیکی تقسیم می شود.

مزایای تبلیغ کلیکی و اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی، تبلیغات رادیویی تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تبلیغات روزنامه و چاپی، پیامک های انبوه تبلیغاتی، پیام های انبوه تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، تبلیغات بنری ثابت در سایت ها و ... مزایای زیادی دارد. چند مورد از آنها به صورت زیر است.

  • در تبلیغات کلیکی تا حد امکان سعی می شود، تبلیغات برای بازدید کنندگانی نمایش داده شود که احتمال خرید آنها برای محصول تبلیغ دهنده زیاد باشد.
  • در تبلیغ کلیکی بر خلاف بسیاری از تبلیغات دیگر که بدون در نظر گرفتن دیده شدن و یا نشدن تبلیغ هزینه دریافت میکنند، هزینه پرداختی شما به تعداد نمایش و دیده شدن تبلیغ شما وابسته است.
  • در تبلیغات کلیکی شما برای نمایش آگهی در سایت ها هزینه پرداخت نمی کنید. هزینه زمانی از شما کسر می شود که بازدید کننده تبلیغ شما را پسندیده و روی تبلیغ شما کلیک کند و به سایت شما منتقل شود. در صورتی که سایت شما به خوبی چیدمان شده باشد و محصول شما شرایط رقابتی مناسبی داشته باشد احتمال خرید زیاد است و امکان جبران هزینه تبلیغاتی صورت گرفته وجود دارد.

تبصره: متاسفانه برخی از سایت های کلیکی ایرانی مورد سوم را رعایت نمی کنند و به ازای نمایش تبلیغ و نه کلیک از تبلیغ دهندگان هزینه می گیرند که بنابراین مزیت سوم برای آنها دیگر بی معنا می شود.

نگاهی به سیستم همکاری در فروش

نگاهی به سیستم همکاری در فروش

با افزایش نفوذ اینترنت و ورود فضای مجازی به زندگی ایرانیان، کم کم کسب و کارهای سنتی به چند حالت با ان برخورد کردند بگروه اول ، مقاومت کردند و حاضر به قبول اینترنت به عنوان بستری برای ادامه کار نشدند و اصولا کار در ان را بیهوده می دانستند و اینها به مرور کسب و کارشان تعطیل و یا خسارت زیادی دید.

گروه دوم کجدار و مریض با کسب و کار اینترنتی برخورد کردند و در حالت شک و تردید بودند و نتوانستند انچنان که باید از این بستر مناسب استفاده کنند. گروه سوم با آغوش باز از این فرصت استفاده کردند و موفق شدند تا کسب و کارهای سنتی خود را در لباس جدید و آنلاین ارائه دهند .

بسیاری از مشاغل اینترنتی جدید مثل پاپ آپ ، تبلیغات کلیکی که نمونه خارجی نداشتند و برخی هم  مثل همکاری در فروش نمونه سنتی آن در بازار فعال بودکه بیشتر مردم به نام ویزیتور آن را می شناسند

همکاری در فروش جزو اولین ترین و در عین حال ساده ترین و بی دردسرترین شیوه کسب درآمد بالا از اینترنت می باشد در اینجا سعی دارم تا همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ را توضیح دهم.

تعریف افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش یک سیستم واسطه ای برای مشارکت در فروش محصول یا خدمت است که به آن افیلیت مارکتینگ  ( Affiliate Marketing) نیز گفته می شود و فرد واسط در سود فروش سهیم خواهد شد. با این شیوه فرد می تواند به کسب درآمد از اینترنت و شبکه های اجتماعی خود در فضای مجازی و فضای دوستان بپردازد. این شبکه ها شامل اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک، آپارات، نماشا، تماشا، یوتیوب و … می باشد.


به بیان ساده افراد واسطه می توانند با دریافت پورسانت از همکاری در فروش به درآمد خوبی برسند و یک شغل اینترنتی را تجربه کنند.

بسیاری از افراد اوقات خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی به قصد سرگرمی و لذت سپری می کنند در صورتی که می توانند با صرف همان وقت و زمان، با معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی مینی تک به دیگران کسب درآمد کنند.

سیستم های همکاری در فروش سابقه زیادی دارند و از دیرباز در کشورهای خارجی افراد زیادی را مشغول کسب و کار اینترنتی کرده اند و یک مدل کسب و کار اینترنتی پذیرفته شده است که درآمدهای میلیونی را نصیب کاربران خود نموده است.


افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همکاری در فروش فقط مختص افراد دارای وبسایت نیست بلکه فرد بازاریاب می تواند با تبلیغ محصول موردنظر در شبکه های اجتماعی خود و در سایر وبسایتهایی که قابلیت ایجاد انجمن ها و کانال های ویدیویی دارند و همچنین تبلیغ پیامکی در میان دوستان خود کند و بعد از اینکه محصول توسط مشتری خریداری شد، سود بازاریاب به حساب بانکی او واریز گردد.


عناصر فعال در سیستم همکاری در فروش :


۱- محصول یا صاحب محصول

۲- سیستم همکاری در فروش (رابط بین صاحب کسب و کار و همکار  در فروش)

۳- همکار در فروش یا بازاریاب پورسانتی

۵- شبکه های اجتماعی یا رابط بین بازاریاب و خریدار

۴- خریدار یا مشتری


راههای افزایش درآمد از همکاری در فروش

- از همه رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال بهره بگیرید:

در بازاریابی پورسانتی محصولات یا خدمات را به طور گسترده در فضای اینترنت و در تمام شبکه های اجتماعی که عضو هستید، منتشر کنید. یکی از بهترین مکان ها برای این کار انجمن ها، تالارهای گفتگو، وبلاگ ها و کانالهای ویدیویی مرتبط با محصولات هستند.

یادمان باشد که مخاطب بیشتر منجر به فروش بیشتر خواهد شد. همچنین می توانید از طریق ایمیل یا پیام های گروهی تلگرام و پیامک انبوه مخابراتی، لینک اختصاصی خود را برای مخاطبان خود ارسال کنید.

- ملاقات های حضوری:

با اینکه این شیوه بازاریابی متکی به فضای اینترنت است ولی هرگز شیوه های سنتی را فراموش نکنید  و با معرفی محصولات به دوستان و آشنایان خود به صورت حضوری، فروش‌تان را افزایش دهید.

در ملاقات های حضوری با اتخاذ یک شیوه معرفی موثر محصول و با بهره گیری از اصول و فنون مذاکره به معرفی محصولات بپردازید و سپس با ارسال لینک خاص خودتان به تلگرام یا اینستاگرام و یا واتساپ و یا بصورت پیامکی به آنها فقط با یک کلیک کسب درآمد اینترنتی نمایید.

- تمرکز بر روی محصولات گرانتر

هرچه محصولات گرانتر باشند، میزان پورسانت یا درصد همکاری در فروش هم بیشتر خواهد شد و افزایش درآمد شما باعث انگیزه مضاعف شما برای تلاش بیشتر خواهد شد.

ایجاد و افزایش انگیزه در هر کاری موتور محرکه ی آن فعالیت است. بنابراین فروشنده‌ای که برای فعالیت بیشتر و کسب درآمد بیشتر  انگیزه داشته باشد به مراتب موفق تر از دیگران خواهد بود.

بسیاری از افراد به دنبال جواب این سوال هستند که کسب درآمد اینترنتی و یک سیستم کامپیوتری معمولی چطور امکان پذیر خواهد شد؟ پاسخ ساده است: مشارکت در فروش از طریق سیستم همکاری در فروش. و صدالبته با صبر و پشتکار و فعالیت های بازاریابی مداوم، تعداد مشتریان شما به سمت خرید گسترش بیشتری خواهد یافت.

جمع بندی:

برای کسب درآمد اینترنتی در هر زمان و مکان و با هر سطح توانایی علمی و بدنی و با هر جنسیتی می توانید با عضویت رایگان در بخش همکاری در فروش سایت های مربوطه  بدون اینکه هزینه ای پرداخت کرده باشید، کسب و کار پردرآمد و راحت را تجربه کنید و از زمانهایی که در شبانه روز در فضای مجازی سپری می کنید نهایت استفاده را ببرید