کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

گرفتن بک لینک دائمی

گرفتن بک لینک دائمی

در اهمیت و اعتبار بک لینک و لینک سازی ( چه داخلی و خارجی ) و تقویت سئوی سایت شکی وجود ندارد . کارشناسان سئو ، بعد از تولید محتوای تخصصی و ارزشمند ، بک لینکرا فاکتور مهم در رشد سایت ذکر می کنند.

همان طور که بک لینک خوب و ارزشمند است گرفتن بک لینک  دائمی و مناسب هم سخت است . راههایی اصولی و حساب شده ای برای لینک سازی خارجی دائمی  وجود دارد که در اینجا به  چند روش و شیوه آن اشاره می شود:

1. پست مهمان

اگر با سئو آشنایی داشته باشید می دانید پست مهمان چیست و چه ارزش بالایی دارد. پست مهمان به معنای تبادل لینک نیست. پست مهمان یعنی اینکه شما برای یک سایت دیگر که مرتبط با حوزه کاری شما است یا دارای اشتراکاتی نیز با هم می باشید، مقاله ای بنویسید و آن را مقاله را به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار دهید. بعد در انتها لینک سایت خود را به عنوان سایت مرجع قرار دهید. نوشتن یک پست مقاله ای وظیفه ای است که برای اکثر مدیران سایت ها هزینه بر است و اگر شما گهگاهی این کار را به صورت رایگان برای آن ها انجام دهید، می توانیم بگوییم یک بک لینک دائمی و با اعتبار را کسب کرده اید.

2. قرار دادن لینک سایت

  گاهی می توان با برخی کارهای ساده و پیش پا افتاده هزار بک لینک رایگان گرفت .قرار دادن لینک سایت روش های مختلفی دارد اما وجه اشتراک همه آن ها، لینک برروی کلمه کلیدی صفحه ورود است. شما می توانید لینک سایت خود را در شبکه های اجتماعی، فروم ها و غیره قرار بدهید، اما مهمترین نکته ای که باید رعایت کنید این است که حتما عبارتی که لینک کردید تا کاربر برای خواندن ادامه مطلب وارد سایت شما شود، حتما همان کلیدی باشد که صفحه فرودتان است در غیر اینصورت فایده ای ندارد البته نه اینکه نداشته باشد ولی آن اثری که به دنبالش بودید، کمتر می توانید مشاهده کنید. یکی از بهترین تکنیک های بک لینک دائمی است.

3. اینفوگرافیک ها

امروزه دیگر کمتر کسی از متن برای بیان کردن مطالب خود استفاده می کنند، بیشتر به جای آن از عکس استفاده می کنند. با آمدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که ماهیت عکس دارند، اینفوگرافیک ها بیشتر از همه مورد توجه قرار می گیرند. با اینفوگرافیک می توان مطالب خیلی طولانی را در قالب عکس و به صورت خلاصه بیان کرد. اگر اینفوگرافیک شما به صورت حرفه ای طراحی شود، میزان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی بالا است، مخصوصا اینکه یک موضوع عمومی مانند روش های محافظت در برابر سرماخوردگی را بیان کنیم. البته شاید اینفوگرافیک به اشتراک گذاری شده لینک نشود ولی کافی است که لینک سایت خود را برروی آن بنویسید. به حال یک نوع بک لینک دائمی برای سایت شما می شود.

4. محتوای مناسب

محتوا پادشاه است. شعاری است که امروزه دیگر کمتر کسی ارزش آن را نمی داند. نوشتن محتوای باکیفیت هرچند کوتاه، خیلی بهتر از مطلب بلندی است که از نظر محتوا هیچگونه ارزشی ندارد. کاربران امروزه به دنبال مطالبی هستند که نیازهای آن را رفع نماید و خیلی حوصله خواندن مطالب بلند را ندارند ولی اگر مطلبی را مفید ببینند، آن را برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند و این باعث دریافت بک لینک دائمی به سایت شما می شود.

به طور کلی اگر دنبال بک لینک قوی هستید تولید محتوا بهترین راهکار می باشد می توانید با تولید محتوا و اشتراک گذاری آن در شبک های اجتماعی و سایر سایت بک لینک های ارزشمند گرفته ضمن اینکه کلیک خوری سایتتان هم افزایش می یابد.

5. انجام مصاحبه

انجام مصاحبه هم یکی از عوامل دریافت بک لینک دائمی است ولی بستگی به ماهیت سایت شما دارد. در همه سایت ها این مساله امکان پذیر نیست ولی جالب است بدانید که میزان اشتراک گذاری مصاحبه های انجام شده با افراد معروف یا شخصی که بتواند محتوای شما را پوشش دهد، به مراتب بالاتر یک مطلب است.

6. لینک های داخلی

   لینک های داخلی شاید در نگاه اول به عنوان بک لینک دائمی نگاه نشوند اما جالب است بدانید، ایجاد لینک بین صفحات داخلی سایت از طریق کلمات کلیدی همان صفحه می تواند همانند یک بک لینک دائمی رفتار کند و رتبه سایت شما البته نا با سرعت زیاد، ولی افزایش دهد. یک مزیت دیگر لینک های داخلی این است که کاربر را به صفحات مرتبط هدایت می کند که این می تواند باعث ماندن بیشتر آن ها در سایت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.