کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

کسب درآمد اینترنتی ، استخدام

کسب و کار اینترنتی ، کار و استخدام ، کسب درآمد خانگی

راه اندازی فروشگاه فایل و کسب درآمد

راه اندازی فروشگاه فایل و کسب درآمد اینترنتی

سایت‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که شما می‌توانید با ثبت نام در آن‌ها، فایل‌های خود را برای فروش بگذارید. البته درصدی از مبلغ فروش شما به این سایت‌ها تعلق می‌گیرد و مابقی به حساب شما واریز می‌شود. این سایت‌ها عموما سایت‌های معروف و پربازدیدی هستند که به شناخته شدن محصولات شما و فروش آن ها کمک می‌کنند. اما یک راه دیگر هم برای راه اندازی فروشگاه فایل وجود دارد و آن هم استفاده از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت حتوای قدرتمند است. با استفاده از این روش می‌توانید سایت شخصی خود را برای فروش فایل با وردپرس راه اندازی کنید.

راه اندازی فروشگاه فایل با وردپرس

با استفاده از وردپرس می‌توانید سایت فروشگاه فایل خود را به راحتی راه اندازی کنید و کسب درآمد آسان با فروش فایل را تجربه کنید . کافی است یکی از افزونه های EDD یا Woocommerce را نصب کنید تا بتوانید فروش فایل با وردپرس را آغاز نمایید. افزونه (EDD (Easy Digital Downloads صرفا برای راه اندازی فروشگاه محصولات مجازی طراحی شده است. اما افزونه Woocommerce علاوه بر فروش محصولات مجازی، امکان فروش محصولات فیزیکی نیز دارد و افزونه محبوبی است. اگر فقط می‌خواهید محصولات مجازی بفروشید و در آینده قصد فروش محصولات فیزیکی را ندارید، می‌توانید از افزونه EDD استفاده کنید. اگر از افزودنی‌های این افزونه هم در سایت خود استفاده کنید، یک فروش فایل با وردپرس بصورت کاملا حرفه‌ای خواهید داشت. اما اگر قصد دارید هر دو محصول مجازی و فیزیکی را به فروش برسانید، می‌توانید از افزونه قدرتمند Woocommerce استفاده نمایید. هر دوی این افزونه‌ها کاملا رایگان هستند و می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

توجه کنید که کسب درآمد با فروش فایل یکی از راحت ترین و بهترین شیوه ها برای کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود و افراد زیادی از این طریق اقدام به کسب درآمد آنلاین می کنند.چرا شما با این شیوه راحت اقدام به کسب درآمد و فروش فایل نکنید ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.